Prechod na navigáciu block menu Prechod na navigáciu Hlavné menu Prechod na navigáciu Hlavné menu 3 Prechod na navigáciu Hlavné menu 4 Prechod na navigáciu vodorovná

Marketingová stratégia

Cestovný ruch ako jedno z prierezových odvetví hospodárstva predstavuje dôležitú súčasť spoločensko-ekonomického života. Cestovný ruch považujeme za dôležitý faktor ekonomického a sociálneho rozvoja regiónov, ktorý ovplyvňuje tvorbu nových pracovných príležitostí, stimuluje rozvoj technickej a sociálnej infraštruktúry, zlepšuje starostlivosť o životné prostredie a občiansku vybavenosť, je zdrojom príjmov obcí a regiónu. Vzhľadom na súčasný vývoj a vstup Slovenska do Európskej únie mesto Dolný Kubín vníma odvetvie cestovného ruchu veľmi citlivo a uvedomuje si jeho význam pre ďalší rozvoj mesta a života v ňom .
 

Marketingová stratégia cestovného ruchu bola na základe uznesenia Mestskej rady číslo 7/2007 časť B bod č. 1 zo dňa 27. 03. 2007 predložená na rokovanie MsZ.

Mestské zastupiteľstvo schválilo Marketingovú stratégiu CR dňa 25. 10. 2007 uznesením  číslo 71/2007.


 
Celý dokument na stiahnutie

 
ÚvodÚvodná stránka